Minőségpolitika
Szabályozottság
Munkafolyamatainkat meghatározott forgatókönyv szerint, megfelelően szakaszolt és behatárolt módon szervezzük.
Standard eljárásaink biztosítják az azonos minőségű ügyfélkiszolgálást és ügyfélélményt.
A munkafeladatok és felelősségi körök elosztását a hatékonyság szem előtt tartásával végezzük.
Dokumentáltság
A gazdasági események számviteli szempontból kötelező bizonylatolásán túl tevékenységünk kapcsán számos egyéb folyamatot dokumentálunk. A dokumentáltságnak köszönhetően a visszakeresés, ellenőrzés és az esetleges hibák kijavítása is gyorsabb.
Infrastruktúra
Nézetünk szerint ide tartozik a munkatársaink által használt technikai eszközök összessége. Valljuk, hogy első osztályú munka csak megfelelő eszközök meglétével végezhető. Mindenkori infrastruktúránkat ennek szellemében fejlesztjük.
Képzés
Munkatársaink felkészültsége és hozzáállása alapvető fontosságú. Vállalkozásunk csak a cégünknél dolgozók egyéni erőfeszítéséből eredő, összehangolt csapatmunkával maradhat sikeres.
A szakmai ismeretanyagot, alkalmazásának képességét, illetve a folyamatok tartalmát munkatársaink jellemzően belső, illetve partnereinknél történő képzésen sajátítják el.