HU | EN | DE
 
Szerviz diszpécser
 

Feladatok:

  • ügyfelekkel történő kapcsolattartás (telefon, email)
  • szervizhívások fogadása, rögzítése (SAP B1)
  • kivonulás ütemezése, szervezése
  • szervizfeladatok közvetítése a technikusok felé
  • teljesítési jelentések fogadása, rögzítése
  • munkavégzés, anyagfelhasználás munkalap alapján történő rögzítése
  • tételes alkatrész visszavétel
  • technikusi készlet ellenőrzése
  • szállítólevelek kiállítása, számlázás előkészítése
  • adatbázis-karbantartás, riportolás

Elvárások:

  • műszaki cikkek szervizelését végző cégnél szerzett legalább 3 éves, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • középfokú végzettség, műszaki érzék
  • MS Office 2013 (Outlook, Excel, Word) alapos ismerete
  • megbízhatóság, terhelhetőség
  • pontosság, precíz munkavégzés
  • integrált vállalatirányítási rendszerrel szerzett gyakorlat

Előny:

  • SAP B1 tapasztalat kiemelt előny
  • SAP B1 9.2 szerviz modul gyakorlat

Amit kínálunk:

  • méltányos kompenzáció
  • hosszú távú foglalkoztatottság
  • kulturált munkakörnyezet
Amennyiben a fenti álláslehetőség felkeltette érdeklődését, fizetési igény és a pozíció megjelölésével, küldje el jelentkezését (motivációs levél, fényképes magyar nyelvű önéletrajz) a hr@bitforce.hu címre.
 
Mit kínálunk?

Leginkább kihívásokkal teli, felelősségteljes munkakört. Olyan munkakörnyezetet, ahol a munkát hatékonyan el lehet végezni és teret a konstruktív hozzáállásnak. Legtöbb pozíciónkban adott a továbbfejlődés lehetősége, ami alapvetően az egyéni teljesítménytől függ.
A munkát segítő, barátságos munkahelyi légkört, ahol munkatársaink egy csapat tagjának érezhetik magukat.

Mikor jelentkezzen?

Pályázatát leginkább aktuálisan meghirdetett állásajánlatunkra érdemes elküldenie.
Amennyiben éppen nincs aktuális állásajánlatunk, általános jelentkezést is elküldhet a hr@bitforce.hu email címre. Pályázati anyagában nevezze meg a betölteni kívánt pozíciót, küldje el fényképes önéletrajzát és motivációs levelét, illetve tüntesse fel fizetési igényét.

Hogyan dolgozunk?

Nem akkor állunk meg, amikor elfáradtunk, hanem akkor, amikor végeztünk.
A cég sikerének érdekében minden munkatársunk azzal tehet a legtöbbet, ha saját munkáját hatékonyan és eredményesen végzi. Az egyéni feladatkörök működésének fontos része a munkatársakkal történő együttműködés.
Egyéni erőfeszítéseink csak akkor hozhatnak tartós sikert, ha munkánkkal a cég teljesítményéhez szervesen járulunk hozzá, a csapat tagjaként dolgozunk.